Daisypath

Thursday, February 26, 2009

Hari ini....

Hari ni pagi2 lagi aku dah hangin...hangin ngan driver2 lori nak turut sama nak g kerja nih...tau la kenderaan deme tu besor tapi takkan nak conquer satu highway...kalu tak silap aku time2 pick hour, lori2 ni mmg dilarang join skali traffic time tu..aduhai. Aku x dpt nak bayang la, kete aku dah bagi signal nak ke kenan...walaupun sikit lagi nak berselisih dan cium body keta aku, tetapppp tanak bagi jugak masuk...siap hon lagi. Apahal!!! aku dah bagi signal...waduh...darah tinggi aku kalu hari2 jumpa orang yang kesedaran sivik nya rendah setiap hari nih...

sudahla...aku tanak la jadikan blog aku ni tempat melepaskan geram...(mcm pagi diEra pulak...huhuhu)...tak sabar nak tunggu esok..nak g PD, kira 3rd time honeymoon la ngan my hubby..huhuhu...cian B, ari tu g Melaka tak puas jalan sbb adik2 aku ikut...tapi dia pon tgh bersedih tu sbb hamster yang dia bagi kat aku ilang..huhuhu...nasib baik ada satu lagi hamster baru beranak, 2 ekor...ada gak ganti...

No comments:

Post a Comment