Daisypath

Wednesday, April 15, 2009

::I need U....::

Ingat lagi ayat2 keramat BOS BESAR aku waktu balik semalam (14 Apr 09)

citenya gini....

semalam waktu tunggu kak yam turun, aku terserempak dgn big bos aku kat lobi office....terus dia tegur

"I dengar u nak tukar masuk admin..."
" owh, tu dulu Prof, tapi tak jadi sbb saya pikir, baik saya belajar dulu kat bahagian sekarang...."
"isk...jangan la...I NEED U IN SJK..."

whoa...bila aku dengar, aku rasa nak melompat peluk dia pon ada...2 hari cuti, aku asyik menangis sbb tensen keje dan nak tukar sgt2 masuk department lain...akhirnya ada jugak yang menghargai aku....

Terima kasih Tuhan

:: Kalau sekarang ada yang membenci kita, ada yang x menghargai kita, tapi ramai lagi selain dia yang menyayangi kita dan menghargai apa yang kita buat::

No comments:

Post a Comment