Daisypath

Tuesday, June 16, 2009

::Hari ni aku SEDIH....sgt2 SEDIH!!!::

hari ni aku btl2 sedih
frust pon ada
baca fs kawan2
semua dapat post lect abes master
dgr citer plak kawan lagi sorang dpt TPM (Tenaga pensyarah muda)
huwalla
mmg aku sgt sedih...
sangat frust...

tu la ko wani
dpt intw UNISEL hari tu tanak g
padan muka ko....

huhu...hari tu private...
aku dah keje gomen, takkan nak patah balik g private...
sayang plak...
ayah suruh abeskan master (sem ni jerk tinggal)
lepas ni mintak ler mana2
UKM,USIM, UITM
harap2 ada la
aku mmg nak sgt2 jadik lect ni
dari sem 1 diploma lagi...
harap2 ada eluang aku...amin!!!

::tapi nak sedapkan hati...aku selalu pikir...tuhan adil...dia akan bagi yang terbaek untuk hambanya...mungkin kita tak dapat apa yang kita ndak sbb mungkin itu tak sesuai bagi kita...Tuhan Maha Mengetahui....

congrats Pn Enie...dah preggy pun kamu ya...

2 comments:

  1. dear,
    quoted from internet tp sangat indah utk jadi tatapan pedoman hidup kita :)

    Aku minta kpd ALLAH setangkai bunga segar,
    DIA berikan kaktus berduri.
    Aku minta kupu2, diberi ulat berbulu.
    Aku sedih dan kecewa. Namun kemudian, kaktus itu berbunga, indah sekali.
    Dan ulat itupun menjadi kupu2 yang cantik.
    Itulah jalan ALLAH, indah pada masaNYA.
    ALLAH tidak memberi apa yang kita harapkan, tetapi dia memberi apa yang kita perlukan.
    Kadang2 kita sedih, kecewa, terluka, tetapi jauh di atas segalanya DIA telah mengatur yang terbaik dalam kehidupan kita.

    ReplyDelete
  2. thanx yien cayang....

    kamu selalo memberi semangat pada saya...

    moga kita sama2 tabah hadapi hidup ini ya...

    ReplyDelete