Daisypath

Wednesday, October 7, 2009

:: Berkursus BTN di Melaka, 1-5 Oct 2009::

Dalam kesibukan orang laen attend open house dan orang kawen,
aku plak kena attend BTN kat D'Village Melaka...
Pegi tu, agak tak best jugak la rasa sbb aku x dapat attend konvo adik aku kat UTEM
padahal sejengkal jerk....huhuhu
jelesss tgk penghuni2 resort tu yang la2n3 bersiap nak g konvo 4 hb tu....

pagi 1 hb tu...
aku gerak ngan Intan and Kak Yana dari opis jam 9.20 pagi...
sampai sana dah kul 10.30...(Sejam intan bawak...speed gila...kawan2 laen jangan ikut tabiat ni earkkk tak elok untuk keselamatan jiwa...aaawwww)
sampai tu walaupon awal tapi still x leh check ini..
kena tunggu gak kul 1...
penat jer kan speed lelaju...kami terus ke JUSCO sbb kak yana nak cari air...
(eleh, sambil2 nak cari benda laen gak...dah namanya pon JUSCO...ngan aku sekali terrrrpengaruh...huhuhu)

k la, yang laen malas nak cite...tgk jer la gambo ni yer....





















:: Kak Lyana, Intan and Pija....thanks coz being a good buddy...kerana kalian, daku merasakan bahawa hidup ini tidaklah sepi dan membosankan...kerana kalian juga, daku merasakan masih ada yang sayang pada ku...tengs::

No comments:

Post a Comment