Daisypath

Friday, May 8, 2009

:: ....::

aku tak tau knp aku rasa yang jauh tu dkt jer ngan hati ni....
aku harap andai itu rezeki ku, moga tuhan permudahkan ia...
aku selalu terbayang saat2 perpisahan...
aku selalu terbayang saat2 kesakitan di sini....
moga ada kebahagiaan di hujung sana....
moga ada sedikit sinar kebahagiaan di seberang sana...
tuhan itu adil kan?
dia takkan anaiya hambanya...
mungkin aku ini kuat...itulah sebab dia selalu mengujiku...

hati aku ini
merintih2...merayu2...menyesali kejadiaan lalu
menyesali diri yang melepaskan peluang lalu
moga ada kesempatan kedua...
untuk aku menebus peluang...

dulu...aku telah mencuba sebaik mungkin
mungkin itu bukan rezeki ku
kali ini akan ku pastikan ia menjadi miliki
aku tak ingin ia terus menghantui ku
tetapi aku ingin ia menjadi milikku
bila temanku mengatakan
" ia sebenarnya milik wani...tapi sebab wani tak datang dulu, they have no choice...terpaksa bagi kat orang yang bukan pilihan pertama"
oh tuhan...peritnya aku mengingati dialog tu...
andai benar rezeki ku di sana
aku rela berkoban
berjuhan dari suami buat sementara
agar aku tak terus menyesali buat seumur hidupku...

Ya Rabb,
aku jua berhak untuk mengecapi bahagia itu
moga kau permudahkan urusan ku
Hanya Kau yang mampu merencanakan segala2nya
takdir ku, ajalku dan rezekiku hanya Kau yang berhak menentukanya
aku telah berusaha
selebehnya, aku hanya mampu bertawakal....
Amin....

:: Aku mengharaokan Julai ini akan memberi sedikit sinar dalam hidup ini...aku akan pastikan ia menjadi milikku..kawan2....doakan aku yer...I WILL!! ::

1 comment:

  1. INSYALLAH....HI,RAJIN2 LE FOLLOW BLOG SAYA http://nasruladli-nas.blogspot.com/

    ReplyDelete