Daisypath

Sunday, September 13, 2009

::Cerita seminggu sebelum raye...::

Semalam....aku kuar ngan en husband and my sis in law g bukak posa kat luar...
destinasi kami...SACC Mall
sampai kul 6.30 ptg...nak g nando's mmg dah tak ada harapan dah...FULL HOUSE!!!arrrggghh...kempunan lagi aku...

takper2...tabahkan hati...hari ni posa
g la PKNS, kot2 ada yang still kosong mana2 kdai makan kat situ...
tapi tak ada jugak...baru nak masuk pintu kedai, tuan kedai cakap
"sorry dik...dah penuh dah...esok la yer..."
hampeh dot com betul lah
last2 kami g beli kuih ngan air kat padar ramadhan kat luar pkns tu...
makan btul2 depan nando's..(dengan harapan ada la meja2 kosong, ttapi x de pun!)
lepas semayang..dalam kul 8 kami g la balik kedai nando's tu
tapi tau tak waiter tu cakap apa...
"sorry kak...kami bukak balik kul 9 malam nanti..."
aduh, sakitnya hati...dah la perut dah start pedih...
en husband apa lagi...dah mula bising...
terus g cari kenny roger's kat Alam Sentral..
sambil memunjuk2 aku
"takpe la yang...kenny ni pon ayam jugak kan...?"
huhuhu...telan jer la...

yang aku nak mention kat sini,
aku sakit hati betul kat org2 yang sedang makan dalam restoren kempunan tu
k...tuan/puan bayangkan eak
aku lalu dalam kul 6.30 ptg nak g book, pakcik ni ada dah dok tunggu kat meja tu (pakcik okey! tak per la, dia dok tunggu nak berbuka)
bila aku g lagi sekali dalam kul 8...dia ada lagi!!!
makanan dah abes tapi dok borak2 ngan kengkawan dia
aduhhhh...sakit betul hati aku...padahal maghrib dah nak abes...surau depan tu jer
biar la..tu hal dia ngan Tuhan tapi aku sakit hati sangat...nak lengah2kan masa
kalu dia kuar awal, maybe kita orang ada la tempat nak makan...grrrrrr

ingat lagi kat en husband...tenpat makan semua full house...surau depan SACC Mall tu tak full pulak....(hrmmm)

:: Terbang RM 600 servis keta nak balik raya...baru berangan nak beraya ngan handbag baru....hancurrrr hati ini...huhuhu::

No comments:

Post a Comment