Daisypath

Wednesday, September 9, 2009

090909

Chantek tarikh tuh...

hari nih kat opis, biro aku wat aktiviti...sebenarnya dari semalam lagi tapi hari ni kemuncak aktiviti...erm, 1Malaysia 1 Raya...seronok gak, leh aku releasekan tensen aku nih...

hari ni plan nak bukak puasa ngan Bolah...tup2, laki den ajak bukak puasa kat luar ngan kengkawan dia...naseb baik Bolah tu ok dan memahami...thanks yer Bolah...

Lagi seminggu lebih nak raya...owh, sangat teruja sebab ni 1st time aku berapa sebagai seorang isteri dan menantu...huarghhhhh...mesti kena bangun awal siapakan makanan di pagi raya...tak kisah la, yang penting....aku hepi...


ni ada a few pic's ngan geng2 biro masa prepare utk aktiviti tadi....









:: Bila mereka tiada kawan atau sahabat, mereka datang padaku...tapi bila mereka ada segalanya dikeliling, aku dipinggirkan...wajahku nampak gembira bercahaya tapi hatiku meratapi kesedihan...adakah aku yang bodoh sebab mudah di ambil dan buang begitu sahaja??? kadang2 hidup kita ni sunyi kan??? kadang2 kita perlukan sahabat dan kadang kala kita perlukan suami...hrm, mereka tak memahami apa yang kita rasa dan apa yang kita pendam kan???::

No comments:

Post a Comment