Daisypath

Thursday, August 20, 2009

::Gambar2 kehidupan...::

rindu bangat time ni....
sungguh....ni jer la pengubat kerinduaan yang ada.....



----Ni gambar kami lima sekawan masa nak g present assignment...warna purple tu ala2 warna korporat group la....----


" />

---Geng2 study kat library ngan abang joe and bollah...wah, saya pon rindu bangat time ni...time2 spot2 soklan final apa yang kuar---




---Sume2 neh geng2 masa blaja kat SMK Seaport dulu....kami masih contact each others walaupon dah dekat 10 tahun berpisah...sangat rindu seh---





---ngan budak2 JPK Puncak Perdana---




---masa g program kat Tok Bali under Myreds...owh, saya ingat lagi malam tu lepas bbq saya muntah dan Illa yang take care saya...sungguh, kalau saya tak muntah malam tu, saya tak sedar pon ada org yang take care saya...thanks Pn Sharmila...rindu sama kamu...dah jadik orang Penang ya??---




---Masa berbuka puasa bersekali dengan reunion classmate Diploma...---




---Masa majlis penutup Minggu Mesra Siswa 05/06...sume baju oren...macam fan club Zahid AF pon ada...owh---




---Masa konvo Degree with Ajib and Emy...apa khabar kamu ya??---






---Ni masa g PD ngan kawan2 keje...masa ni mula2 masuk keje kat LAN/MQA...seronok kan dulu???---






---masa g pameran Mohex kat Kelantan Jun 08 ngn En Hisham and Lin Leman...best keje ngan diaorang nih...happening...bila lagi nak g MOhex sesama nih..---



::Saya sungguh rindukan orang2 yang pernah hadir dalam hidup saya...Affida...Ann...korang pecerita?? Ann, ko ingat tak kisah Kolej Perindu UiTM dulu???::

No comments:

Post a Comment