Daisypath

Wednesday, August 5, 2009

:: Aaaa?? H1N1 ker?::

pagi ni g opis lambat sket sbb singgah klinik..
dari hari senin dan sakit2 badan
smlm rasa makin teruk nak demam, selsema
sampai kan bos tanya
"wani ni demam biasa ker...demam ada isi ker atau demam virus?"
aik...demam ada kategori2 ker? kalu tak silap aku ada demam campak, demam kepialu ngan demam denggi jer...hikhikhik

hari senin g klinik panel sbb rasa sengal2 badan
then doktor kata tak da pape...ok la lega
tadi g klinik, doktor just kata tongsil dah mula merah n bengkak
kalu demam makin naek,siap ada pakej selsema ngan batuk, kena cpt g klinik balik
lega juga tak da pape
tapi risau tgk doc tu bagi banyak sgt ubat
siap ubat tahan sakit pon ada
ayo! dah la aku ni jenis penakut nak telan ubat bijik ni...adeh!!

masuk jer opis dah dapat emel dari bos gue
"wani, esok gantikan saya attend meeting budget ngan Dato' CEO kul 9 pagi..."
SERIUS...KALI NI MMG AKU BTL2 RASA NAK DEMAM BALIK!

:: hari ni dah 4 orang di sahkan meninggal sbb virus H1N1 ni...dunia dah akhir zaman...mcm2 penyakit ada...kena cpt2 tobat sebelom terlambat::

No comments:

Post a Comment