Daisypath

Tuesday, August 18, 2009

::Saat Ini--Tika Ini::

saat ini...uh jam dah 6.58 petang...opis dah sunyi, ujan plak kat luar tuh
erm, hari ni plak lambat, so keter park kat luar bangunan...alamak aiii
kena tunggu ujan berenti la plak....

baru siap paperwork nak bentang 24 hb nih
esok nak kena tunjuk Peraturan MQA yang dah siap edit kat bos
adusss....memmmang x cukup tangan aku nih
badan pon makin letih....lagi pon, 2-3 hari ni mmg aku x ada selera makan
stress agaknya...

Saat ini jugak
komputer aku mainkan lagu Jay-Jay...tajuk Permaisuri ku...chewwah, layan jiwang jap waktu2 cenggini kan...
tetiba aku teringat kat seseorang
seseorang yang betul2 dalam kenangan aku
kenangan yang aku tinggalkan lama dahulu...
adus...buat apa perlu aku ingat dia lagi kan???
benda yang dah lepas biar kan lepas
life must go on...tapi kadang2,
dia datang juga menerpa di fikiran...
ntah lah....

Bila balik keje
aku slalu ngan en husband
"kenapa eak yang...ore mesto tak dapat keje yangs sesuai dgn degree orang..degree library tapi wat2 menda berkaitan undang2, Akta...aduh..."
and en husband pon jawab...
"sbb tuhan tau ayang boleh...tu Tuhan letakkan kan awak kat situ..."
benarkah begitu??? Tuhan, andai itu ketentuan-Mu
kuatkan lah hatiku agar aku bisa menempuh situasi ini...
Ku Mohon..benar2 Mohon...

::Dah kul 7.10 malam...ujan pon dah berenti...nak balikkkk...::

No comments:

Post a Comment