Daisypath

Thursday, August 13, 2009

:: Kursus Penulisan, A-Famosa Melaka::

7-9 Ogos 2009,
Selepas ditunda beberapa kali, akhirnya jadik jugak opis aku nak wat kursus ni
kursus ni kas untuk para2 bos sebenarnya (aku x la...kuli jerk)tapi bos aku suruh g jugak sbb mmg bidang tugas aku memerlukan penyediaan beberapa dokumen rasmi ni...aduhai...mula2 g tu, risau gak..maklumlah masa tu, Melaka antara yang top kes kematian H1N1...tapi aku tawakal jer...

sampai 7 hb malam tu dah lewat...sbb jem 10km kat highway Seremban...aduh, lepas check ini, terkejar2 nak g dewan tu...nasib baek belum start lagi..huhu

hari kedua, alhamdulillah kursus di percepatkan sehingga lewat petang...maknanya malam tu x ada program...apa lagi, kesian kat en hubby dok terperuk dalam bilik jerk, kami pon g la jalan2...rasa mcm kat negeri Arab pon ada...hehehe

tgk tiket RM 30...mak aiii...mahalnya..siap ada beza lagi citizen ngan foreigner (btol ker ejaan nih??)..kalau pelancong depa kena RM 50 sorang...macam mahal gak tapi pikir, datang bukan tiap2 hari, erm, kami masok gak la cowboy town tu...

ni ada a few gambar yg sempat di rakam...






















1 comment: