Daisypath

Tuesday, March 10, 2009

::Catatan 2-3 hari lalu::

Dah lama aku tak megupdate blog aku nih...erm, ni ada a few rentetan hidup aku untuk diupdate sket ni...

5/03/2009

Aku kol kawan aku yang adjustkan aku kerja dulu..
aku tanya mcmana situasi kat situ
dia kata naseb baek aku x join dulu
Ramai yang dah berenti sbb ekonomi meleset
Oh Tuhan...Kau Maha Penyayang...
Btul la orang kata, everything happends with a reasons...


7/03/09

Kelas kat Puncak Perdana..
update assignment
wah...manyaknyer....
Bertambah tensen aku...
Kawan aku, Kak Hasiah x jd berenti...
Aku sungguh HEPI!!!

8/03/09

Erm, hari ni tak tau nak g mana..
So, kul 6 aku decide nak kuar g Jalan TAR
Sambil2 cari aksesori untuk majlis sambut menantu nih...
Sampai jer kat area2 SOGO, ternampak bangunan KLCC
Aku ckp kat husband.."lawa pulak KLCC nih..."
Terus tukar haluan g KLCC
Sekali tersalah jalan..
Erm..g Bagan Lalang best jugak...makan ikan bakar
Terus kol office mate, Inchik Fairoz tanya location...
Jalan dah la macam cerita satu malam punya movie...
sepanjang jalan kelapa sawit dan musti ada 4-5 kuil india sepanjang2 tuh...
sampai dekat kul 9...kedai banyak tapi x ada langsung tempat..
perut dah lapar...aku tensen!!!
Alih2 g makan kat luar tu jer...erm..nasi putih, tomyam, kailan ikan masin, ayam goreng, udang sambal petai, tembikai ngan teh ais..terkejut aku tengok harga dia.
RM 20.60...VERY CHEAP!!! takpa2..lapar punya pasal, lain kali la makan ikan bakar...huhuhu...

9/03/09

Kakak ipar aku datang
praktikal kat SRK Sek 7
malam tu ajak dia g JJ Bkt Raja..
sempat la sambar 2 helai seluar kat FOS ngan selai baju kat PA...
Gerammm tgk perkataan SALE!!! hehehe...

Tu jer catatan aku 2-3 hari ni...sekali buat lump sum terus...hehehe

:: Sekian, terima kasih ::

No comments:

Post a Comment