Daisypath

Wednesday, March 4, 2009

::Cobaan-Nya::

Hari ni....
aku sedey btul bila dapat emel classmate aku yang sangat aku sayang...
"Kak Hasiah dah tanak sambung belaja lagi....
akak nak quit from this studies..."
...but why kak? sem ni tinggal bulan depan jer...tinggal satu sem jer
nak abes...aduhai...
aku harap dia berfikir semasak2nya dan tidak membuat keputusan
yang terburu2....

Hari ni...
Aku sedey btul dengan orang keliling...
rasa dah tak tertahan..
i'm feel that i'm loser...
mungkin ada dosa yang tanpa aku sedar...
mungkin ada kebahagian disebaliknya???
Wallahu'alam

tapi aku amat bersyukur...mempunyai 2 orang yang betul2 memahami aku...

Amir Sharifudeen (husbandku itu...)
Thanks kerana sudi memahami hati ini
Walaupon kadang2 aku sendiri pon tak paham...
huhuhu...

Suriatie aka Mc Sue (Cousinku)
Terima kasih sbb sudi jadik temanku utk bergossip
Dan teman berkongsi idea
Walaupon kadang2 ke'blurr'an mu
sangat-sangat menguji hati dan kesabaranku...

**** Aku btul2 terkejut yang cousin aku dapat keje satu tempat dengan tokey shawls yang aku slalo order tu...keciknya dunia!!! Lepas ni boleh la aku bershopping shawls selalo...yeeeehaaa!!!****

1 comment: