Daisypath

Friday, March 27, 2009

::Perhimpunan Agong UMNO::

27 Mac 2009
PWTC, KL

hari ni pepagi lagi aku dah kuar umah...dalam jam 6.45 am...tujuannya terus ke PWTC...erm, lalu federal...makkk aiii, panjangnya beratur jem..erm, aku terus amik tol NPE...2 tol aku amik, tgk jam dah 7.30, aduss, kat Angkasapuri, jem pulak...kena lapor diri Pegawai Pelapor jam 8.00 pagi...aduhai, sempat tak nih....???

Nasib baik aku nampak PWTC tu 20 minit kemudian...x sampai kul 8...hehehhe...tanya inchik polis parking kat mana, terus pusing cari parking...(2 pon 2 kali gak la pusing...) bila dan jumpa parking, cari pulak bilik Perlis...adus, dah la ramai umat manusia...mana la ni...aku terus kol Syahmi, klik aku dari KPT...aduhai time2 emergency ni, x dpat la pulak...nasib baik dapat kol En Mazlan, kawan di KPT...fuh...lega bila dah jumpa bilik tu...tak la jauh pon...tapi x biasa...heheheh

Bila sampai tu, tgk En Najmi, bos aku ada...lega...ingatkan aku sorang jer dari MQA...heheh....masa aku borak2 dgn seorang staff KPT tu, baru la dapat tau dia tu sedara (bau2 bacang kot...) belah husband aku...sebenarnya nak cite ttg kete...(kos minyak balik kampung)...terkeluarla location kampung, tup2 duduk dkt dgn umah mak mertua aku...hehehe...itulah namanya jodoh...

Time perbahasan dasar dari perwakilan, aku suka part wakil UMNO Kedah (Langkawi), En Ismail Yaakub...very selamba, bersahaja, dan cool...mmg tak kering gusi la...kecoh jap bilik tuh...aku gelak sampai kuar air mata...aku tgk Syahmi, muka dia pon dah merah sebab banyak sgt gelak...hahahhah...mmg best!!! Tabik SPRING la!!!

Habes tu sebelum balik, rasa rugi plak tak nyinggah beli kain selai dua....tgk majoriti banyak jual kain batik sutera...bila usha2, terus sambar dua...mana tahan beb....sepasang RM150 dia tu jual...tu pon aku bodek2 kecek kelantan ngan tokey batik tu, dapat la RM255 untuk dua psang...nampaknya, lepas ni kena pau la laki aku...heheheh....lepas tu balik ofis terus, sampai jam 3 ptg kat pee jay....


:: Sekian catatan hari ini, terima kasih::

No comments:

Post a Comment