Daisypath

Wednesday, March 25, 2009

::Mudah-mudahan.....::

Hari ni, masa discussion kat office...tetiba aku ada received satu call

"Cik Alwani, mohon datang interview jawatan pustakawan di Menara PERKESO pada..."
oh Tuhan, aku ingat kan dah tak dapat..yer la, aku apply tengah bulan 12 tahun lepas (2008)..ingatkan dah terkubur dan application aku tu...namun alhamdulillah, masih ada kesempatan untuk membuat yang terbaik dan untuk mengubah masa hadapan...agaknya berkat bos aku baca bismillah masa sign tu kot...

Tuhan, andai kententuan-Mu aku di sana...kau mudahkanlah urusan ku...
sesungguhnya ini yang kucari selama ini...hanya Kau yang maha mengetahui

::Amin....aku ingat lagi kata2 kak Shida, ofismate ku itu..."kalau hari ni kita sedekahkan 2 hinggit...insya Allah tuhan akan bagi kita pulangan "RM2000"...so, jangan la kita lalai dengan rezeki tuhan yang sepatutnya dikongsi bersama-sama...::

1 comment: